Invisible

Alla inlägg under juni 2016

Av piiiinklolliiipop - 11 juni 2016 19:32

usch ja mig, plugg i massor.

Awakinings, har ni sett den filmen från 1990? den är bra, men hemsk, sorglig och lycklig på en gång. Fick se den för demenskursen, men är inte riktigt på det klara med varför... ??   


gu så skönt det ska blir utan läxor i sommar med bara sommarjobbet. haha ja än så länge så ser jag fram emot att gå till jobbet, men i sommar kanske det blir annorlunda. kan ju inte säga att stället jag jobbar på har gott om bra vikarier.. säger inet att jag är jättebra, men jag vet iaf en del.. och inte är det bra med vikarier heller..


Jobbar du i äldreomsorgen? great! för vi behövs verkligen där o än fler än vda som finns nu behövs också..

menmen, det kanske kommer fler?? vi märker!



on a diffrent note!

Nu blir det lite film och mys, guuu jag vill ha kaffe, undrar om brorsan går med på att fixa det??

hmm, får se..


xoxo

 

Av piiiinklolliiipop - 5 juni 2016 23:25

Jag vet ärligen inte, vi skriver ofta, vi pratar som vänner ibland som systrar.. Jag skrev igår, men det är så svårt..

Gamla känslor kommer tillbaka och jag undrar om jag ska ge upp?

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 4 juni 2016 18:03

Det vet hon inte, och jag vet inte om hon någonsin kunde förstå..

Min bästa vän, tjejen som svek mig och lämnade mig ensam när jag verkligen behövde någon, var jag kär i. Det hade jag varit länge och de känslor jag hade kommer nog aldrig att försvinna. Det värker och det svider när jag tänker på henne, det gör bara så ont och jag vill sluta andas.  Det gör jag nästan, för et gör så ont..


Vi har tagit upp kontakten igen, som vänner, aldrig mer än vänner.. För hon vet inte och hon har en sambo, hon älskar honom mer än allt annat, hon skulle aldrig kunna älska mig så, vad jag än gjorde så skulle hon aldrig kunna älska mig på samma sätt som hon lskar honom... Och det gör ont, jag vill bara sluta.

Jag önskar hon visste hur mycket jag älskar henne, men det gör hon ite, hon vet inte o jag kommer nog aldrig upplysa henne..


Jag önskar det fanns en bra kur emot brustna hjärtan... Jag vill bara ge upp...


I really have forgiven her, but´I´m so close to giving up!


xoxo




xoxo  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards