Invisible

Alla inlägg under december 2015

Av piiiinklolliiipop - 12 december 2015 21:14

Det är så lustigt ibland, mitt spöke dyker bara upp då o då nu. Jag saknar henne faktiskt när hon försvinner.
Nu hoppas jag bara på att det inte är början till scizofreni.. men det märker vi. Jag varnar er om det blir så.

Hmm, ja vi hörs la. Inte xör jag vet om nån ens läser. Menmen.

Pusspuss

Av piiiinklolliiipop - 9 december 2015 10:53

I fell out with a friend a couple of years ago. I trusted her, i told her things and she just betrayd me.
Hon kalla mig hora o andra ord, that shouldn't be on here. Hon skrev skit om mig på son blogg. Visst jag var väl inte så snäll tillbaka. Men jag har faktiskt gett henne a second chance, och en tredje.

Hon skicka ett röstmeddelande till mig igår. Imte så långt men mycket innehåll.
Said she's sorry, flera ggr.
Men jag förlät henne för länge sen.
Men jag är inte dum nog att lita på henne igen, för det vore dumt?? Eller??

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 4 december 2015 21:06

She's touching my back again. It feels like an old lovers touch.
Like we known eachother for years.

I'm starting to think i'm going crazy.
Please someone tell me i'm not.

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 4 december 2015 17:38

Jag måste vara galen el ngt.
Varje kväll känner jag någon som rör vid mig, och jag har en stark känsla av att det är min f.d kompis som gör det.
Vilket är helt galen. Visst tror jag på spöken o andar o häxor o saker. Men vad jag vet så lever hon än.

Nån dom lixom har en förklaring till detta, galen eller inte, jag tar vad som helst.

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards