Invisible

Alla inlägg under mars 2016

Av piiiinklolliiipop - 28 mars 2016 03:19

Hah jag kan se att folk har varit här. Funderar på om ni läser eller om ni bara kollar in o tänker "vilken j*vla sk*t" och går igen.
Jag är inte så intressant, en normal tråkig 23åring som har en son, pluggar till uska och virkar.. intressant?? Ne trodde la det.
Är nog därför jag är singel än, jag är inte intressant nog för att vara intresserad i.
Har du hör den här om att vara den person du vill att andra ska se.. funkar inte, och en annan sak som inte funkar är att behandla folk som du själv vill bli behandlad..
Eller jo, jag behandlar ju folk som jag vill bli behandlad, men de gör ju inte samma sak för mig inte.

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 22 mars 2016 11:13

Hur ofta säger du det? Till din pojkvän, flickvän, mamma, pappa, dotter eller son? Dina vänner, din mormor eller vovve?

Jag säger det inte ofta nog. Till min hubd och min son är det enkelt, men varken mamma pappa mormor eller bröderna får höra det. Och ingen annan heller.

Varför har vissa så svårt att säga det? Jag älskar dig, det är 3 ord som vi alla förhoppningsvis känner nån gång. Så varför inte säga det oftare.

Jag ska försöka. Säga det till mamma och pappa till en början. För jag känner det, jag älskar min familj.

Av piiiinklolliiipop - 21 mars 2016 20:03

Omg, vissa filmer borde inte ha "frambilder".
Jäkla clowner och kanibaler!. Och bland komedier!
Va faan är det för roligt med clowner som dödar folk och kanibaler som äter folk!

Usch. Skrämmer livet ur mig. Nu kommer jag ha mardrömmar!

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 20 mars 2016 14:52

Gu. Vilket härligt väder det är idag. Tog en kortis med vovvarna och fika i trädgården. Mys i massor <3

Klippte oxå ena vovven idag, hon gillar det inte..
Fick använda saxen för det blitt så långt, stackars vovve är ojämn i pälsen. Men det löser vi ju sen med apparaten men ändå ^^

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 18 mars 2016 21:16

Det gör väl vi alla nån gång, det är helt normalt att känna sig ensam då o då...
Många känner sig ensamma även när de är omringade av människor, vänner och familj.

Det gör jag med ibland, jag må ha världens bästa familj & vänner runt om mig men ibland behövs mer än så.
Jag har en webbsida där jag känner att om jag behöver det så kan jag ibland söka tröst. Även om de inte känner mig så finns det oftast människor som försöker stött och muntra upp, så man inte känner sig så ensam iaf för en stund.
Men nu försvinner sidan, nu försvinner alla underbara människor och nu försvinner den trösten.

Känner mig så ensam när jag tänker på det.

Av piiiinklolliiipop - 15 mars 2016 22:17

Ja, visst kan man ha ett påskägg som man kan göra till julkula?? :D

Har virkat påskägg på fri hand.. och den ena kan göras till julkula..

Bilder kmr :D

Av piiiinklolliiipop - 15 mars 2016 10:57

Tror ärligen inte nån läser den skit jag skriver menmen, det struntar jag i och fortsätter ändå.

Har jag nämnt att jag älskar att virka? För det gör jag, har gjort kycklingar de senaste dagarna :).

Xoxo

Kolla in piratkycklingen under :D

Av piiiinklolliiipop - 8 mars 2016 18:33

Yeah well I been gone a while now! I know that.
Inget speciellt har hänt, not more thanx usally.
But something I Will never understand is why the hell! I keep giving chances?? Hon har svikit mey så Jävla många ggr! Hon finns aldrig där för mig och hon skiter fullständigt i mig om det inte är så att jag kan göra ngt för henne! Och jag hjälper henne varje gång, och vad är tacken? Jag r inte värd skiten under hennes skor i hennes ögon!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards