Invisible

Alla inlägg under maj 2016

Av piiiinklolliiipop - 25 maj 2016 09:07

Urg.. I'm kinda scared.. ska till bröstenheten o kolla upp en knöl..
De vi prata med trodde inte att det var något, o det tror väl inte jag heller. Men man vet ju aldrig..

Har hafr himla dåligt imunförsvar det sista året, men det behöver inte betyda något, egentligen.
Men vi får väl se, jag har iaf världens bästa son som håller mig i handen så jag inte ska behöva vara skraj!

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 22 maj 2016 16:10

Usch, världens migrän.. och inte blir det bättre.
Har 30 minuters lunch o sen är det fully med jobb till halv tio. Hur tusan det ska gå utan att huvudet ramlar av är ju en fråga för gudarna.
Oså morgonpasset imorgon också, det känns ju sådär lagom kul asså!

Menmen, det är bara att bita ihop och jobba igenom värken. Är ju iaf en ganska lugn dag, fast det kanske jag inte borde ha sagt.. Nu är det säkert nån som ramlar eller blir sjuk.
Vi får hoppas på det bästa. Jag slipper ju iaf plugga ikväll med det här huvudet. Det spar vi till imorgon.

Xoxo

Av piiiinklolliiipop - 4 maj 2016 21:35

Ja, elr det är iaf vad jag kallar det!

Nu gör jag om och gör rätt med mitt liv, tar tag i skolan, tar tag i prktiken och försöker skaffa mig ett sommarjobb. (sent jag vet, men blitt erbjuden ett).

Jag kan inte lova några stora saker, ja tror inte att jag komemr bli "miss perfect" o inte vill jag inte det heller. Men vissa saker är ju ett måste!!


så nu gör jag om lite här osså, så ser ni något lustigt så vet ni varför. jag testar mig fram, för heeey, ngen är perfekt!


xoxo

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards